Mistä asiakkaan kokema arvo koostuu ja miten voimme mitata arvoa?
26.4 keskustakirjasto Oodissa järjestetyillä SKOLin Konsulttipäivillä " Yhteistyöllä kohti kestävää arvonluontia" kuultiin mielenkiintoisia puheenvuoroja arvonluonnista. Esityksissä kuultiin käytännön esimerkkejä suunnittelun tuomasta arvosta asiakkaalle, nettoarvon mittaamisesta sekä Teknologiateollisuus ry:n uudesta strategiasta joka tähtää rakentamaan teknologiayrityksille edellytyksiä menestyä ja luoda kestävästi arvoa.
Päivässä mukana puhumassa olivat Teknologiateollisuus ry:n toimitusjohtaja Jaakko Hirvonen, CEO Annu Nieminen The Upright Project, Hankejohtaja Hannu Martikainen Ramboll Finland Oy sekö Vuoden nuori konsultti 2019 Perttu Valtonen Sweco.
(Kuvassa SKOLin puheenjohtaja, Jyrki Keinänen)
Konsulttipäivän esitykset:
Suomen pitkäaikainen etu - Teknologiateollisuuden uusi strategia
Toimitusjohtaja Jaakko Hirvola, Teknologiateollisuus ry
Kilpailuetua nettovaikutuksista
Founder & CEO Annu Nieminen, The Upright Project
Asiakasarvon luominen käytännössä - case keskustakirjasto Oodi
Hankejohtaja, talotekninen suunnittelu Hannu Martikainen, Ramboll Finland Oy