Mistä asiakkaan kokema arvo koostuu ja miten voimme mitata arvoa?

26.4 keskustakirjasto Oodissa järjestetyillä SKOLin Konsulttipäivillä " Yhteistyöllä kohti kestävää arvonluontia" kuultiin mielenkiintoisia puheenvuoroja arvonluonnista. Esityksissä kuultiin käytännön esimerkkejä suunnittelun tuomasta arvosta asiakkaalle, nettoarvon mittaamisesta sekä Teknologiateollisuus ry:n uudesta strategiasta joka tähtää rakentamaan teknologiayrityksille edellytyksiä menestyä ja luoda kestävästi arvoa.

Päivässä mukana puhumassa olivat Teknologiateollisuus ry:n toimitusjohtaja Jaakko Hirvonen, CEO Annu Nieminen The Upright Project, Hankejohtaja Hannu Martikainen Ramboll Finland Oy sekö Vuoden nuori konsultti 2019 Perttu Valtonen Sweco.

(Kuvassa SKOLin puheenjohtaja, Jyrki Keinänen)

 

Konsulttipäivän esitykset:

Suomen pitkäaikainen etu - Teknologiateollisuuden uusi strategia

Toimitusjohtaja Jaakko Hirvola, Teknologiateollisuus ry

 

Kilpailuetua nettovaikutuksista 

Founder & CEO Annu Nieminen, The Upright Project

 

Asiakasarvon luominen käytännössä  - case keskustakirjasto Oodi

Hankejohtaja, talotekninen suunnittelu Hannu Martikainen, Ramboll Finland Oy