kuva

SKOL jäsenyritys, osallistu mukaan asiakastutkimukseen 2021

Suunnittelu- ja konsultointialanyritysten toimialajärjestö SKOL ry toteuttaa vuoden 2021 aikana jäsenyritysten vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä tiedolla johtamisen konsulttiyhtiö Innolinkin kanssa. Puhelinhaastatteluina toteutettavalla tutkimuksella kartoitetaan SKOLin jäsenyritysten asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä ja koko toimialan vahvuuksia sekä kehittämiskohteita.

Innolink vastaa tutkimuksen kokonaisvaltaisesta toteutuksesta yhdessä SKOL ry:n kanssa aina sisällön suunnittelusta, tiedonkeruun toteutukseen, tulosten analysointiin, raportointiin ja konsultointiin asti. Tutkimus tehdään puhelinhaastatteluin, sillä se on asiakaslähtöinen ja laadukas tapa tehdä tutkimusta. Tutkimussisältö on kaikille yhteneväinen. Panostamme laatua mittaavien kysymysten ohella liiketaloudellisiin mittareihin, kuten tulevaan hankintakäyttäytymiseen ja asiakassitoumaan. Vertaileva asiakastutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus. Yritykseltäsi toteutus ei vaadi muuta kuin asiakkaidesi yhteystietojen toimittamisen.

Lisätietoja tutkimuksen toteutuksesta ja hinnoittelusta sekä ilmoittautumisesta löytyy linkistä: https://www.innolink.fi/case/skol-jasenyritysten-tutkimuskutsu-2021/